Girls night

Ja, nu var det söndag igen då. Och trist väder såklart. Men jag, mamma och Anna ska åka och rida islandhäst idag! Det ska bli superroligt.
Hann ju som sagt inte bogga nått igår. Full rulle. Fick för mig att jag skulle sy en kjol, så vid halv tio-tiden åkte jag till KiloTex och köpte tyg och resårband. Kjolen var verkligen jättelätt att sy. Det tog ungefär 45 minuter! (Kan lägga in en lätt bestkriving sen.) Efter det åkte jag och red, och kom hem igen. Duschade, bytte om, packade och åkte iväg till Johanna som hade tjejmiddag/sleepover. Bl.a. sjöng vi singstar, som jag förövrigt suger på. Och det menar jag verkligen. Jag brukar få tondöv, eller nått däromkring. Haha! Fast det är grymt kul ;) Somnade runt tre-halvfyra tiden. Då var jag knappt trött. Jag hade nog kommit över trött-strecket så man inte känner tröttheten, typ.
Nu ska jag byta om, vi ska snart åka. Puss!

image167

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ge mig ditt hår nu då! ;D Love the outfit, du kan ge mig den också...:P

Puss!

2008-04-08 @ 15:11:53
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0